شیکاگو بولز، گلدن استیت وریرز و لس آنجلس لیکرز پیروز بازی های مهم امروز بودند.

بسکتبال NBA | کابوس وار ترین پایان برای دالاس موریکس

به گزارش قدس آنلاین،دالاس موریکس را در پلی آف نخواهیم دید. طرفداری | بامداد شنبه به وقت تهران، 11 مسابقه در جریان فصل عادی NBA برگزار شد. در جریان مهم ترین بازی ها، دالاس موریکس به شیکاگو باخت و فصل برایش تمام شد، گلدن استیت وریرز مقابل تیم دوم ساکرامنتو پیروزی ای که دنبالش بود را کسب کرد و در نهایت ذخیره های فینیکس سانز مقابل لیکرز مقاومت خوبی نشان دادند اما شکست خوردند.

شیکاگو بولز 112-115 دالاس موریکس فصلی که نسبتا خوب شروع شد و قرار بود با ورود کایری اروینگ به یک فصل تاریخی تبدیل شود، در نهایت حتی به پلی این هم ختم نشد. دانچیچ تنها 13 دقیقه بازی کرد، کایری اروینگ کنار مالک تیم نشست و همگی از نزدیک شاهد پایان رسمی فصل 23-2022 برای موریکس بودند. شیکاگو هم که قرار است در پلی این کنفرانس شرق بازی کند، با بازیکنان نیمکت خودش در این بازی پیروز شد. گلدن استیت وریرز 119-97 ساکرامنتو کینگز احتمال رویارویی کینگز و وریرز در دور اول پلی آف وجود دارد اما دفعه بعد که این دو تیم در جهنم حذفی مقابل هم قرار بگیرند، کار وریرز این قدر آسان نخواهد بود.

بازیکنان نیمکت ساکرامنتو تیم سرسختی نشان داند و استیو کر از همه استارتر هایش برای این پیروزی بهره گرفت. کلی تامپسن با 29 امتیاز، امتیازاورترین بازیکن زمین بود. فینیکس سانز 107-121 لس آنجلس لیکرز چند ساعت قبل از بازی مشخص شد که هیچ کدام از استارتر های فینیکس در این جدال حاضر نمی شوند و از تماشای جدال دو تن از بهترین فوروارد های تاریخ، پادشاه و کی دی محروم شدیم. با این حال تیم دوم سانز به هیچ وجه دست و پا بسته نبود و تا کوارتر آخر شانس پیروزی داشت. گاردهای لیکرز امتیاز آورترین های زمین بودند و دیویس هم 21 ریباند داشت.

نتایج سایر مسابقات واشینگتن ویزاردز 114-108 میامی هیت ایندیانا پیسرز 115-122 دیترویت پیستونز شارلوت هورنتس 109-112 هیوستون راکتس بوستون سلتیکس 121-109 تورنتو رپترز بروکلین نتس 101-84 اورلاندو مجیک آتلانتا هاوکس 131-136 فیلادلفیا سونی سیکسرز نیواورلینز پلیکانز 114-105 نیویورک نیکس میلواکی باکس 114-137 ممفیس گریزلیز جدول و پلی آف میامی در پلی این و بروکلین در پلی آف لیکرز، پلیکانز، وریرز و کلیپرز همگی می توانند در رتبه های 5 تا 8 قرار بگیرند. پلی آف تا این لحظه بازی های فردا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.